czwartek, 31 maja 2012

Rudowłosa Panna Młoda ;)

Sonia przesłała mi tyle pięknych zdjęć, że postanowiłam poświęcić jej cały wpis :D dla Soni wykonałam dwa makijaże, jeden mocniejszy na wieczór panieński i delikatniejszy do ślubu. Za każdym razem metamorfoza była niesamowita:) szkoda tylko, że nie mamy uwiecznionego makijażu wieczorowego. Panna Młoda wyglądała cudnie, a kolorem przewodnim jej looku był kolor rudy, nie tylko na włosach ;) Sonia miała piękne rude kolczyki, idealnie dobrane rude pantofelki oraz rudy płaszczyk "na czarną godzinę". Pan Młody oczywiście idealnie musiał się wpasować z rudym krawatem ;) 







Zdjęcia wykonał Jakub Gąsior. Dziękuję bardzo za udostępnienie zdjęć:)
Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. czyli...rudowłosa jestem, a jak już będę młodą panną, to mam pomysł na makijaż;)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...