czwartek, 29 grudnia 2011

Makijaż sylwestrowy: brokat

Witajcie!

Pora na mój sylwestrowy post makijażowy :) Ta szalona noc tuż tuż, pewnie już wszystkie macie przygotowane swoje wyjątkowe stylizacje. Jeśli jeszcze nie macie pomysłu na makijaż, w tym roku proponuję Wam wykorzystanie brokatu. Pamiętajcie jednak, aby dopasować makijaż do stroju i raczej nie obsypywać się brokatem jeśli macie zamiar założyć bluzkę/ sukienkę bogato zdobioną cekinami;)

Moja propozycja jest w kolorystyce złoto-oberżynowej, moim zdaniem miła alternatywa dla klasycznej czerni.


W rzeczywistości makijaż był trochę mocniejszy oraz brokat był nieco bardziej widoczny. Ciężko było mi to uchwycić na zdjęciu. W przypadku zastosowania brokatu w taki sposób dobrze jest mieć sypki cień w tym samym odcieniu, aby granica między brokatem a cieniem nie była taka wyraźna. Ja użyłam złotego brokatu APC, złotego cienia sypkiego KOBO oraz matowego cienia KOBO 'aubergine'. Brokat najlepiej przykleić za pomocą płynnych baz pod cienie ( ja użyłam żelu z APC), możecie także użyć kleju do rzęs bądź bezbarwnego błyszczyka. 

Aby nie świecić brokatem na całej twarzy jak bombka choinkowa, najpierw pomalujcie oczy, a potem twarz. Drobinki brokatu, które przyczepią się do twarzy możecie łatwo usunąć przykładając w te miejsca kawałek taśmy klejącej.



Brokat możecie zastosować tak jak powyżej, na wewnętrznej stronie ruchomej powieki, na całej ruchomej powiece, bądź ozdobić nim jedynie kreskę nad linią rzęs:


Jak Wam się podoba ta propozycja? Gdzie wybieracie się na sylwestra? Ja niestety nie będę miała okazji założyć takiego makijażu w tym roku:) 

Przy okazji, życzę Wam udanego 2012 roku!

8 komentarzy:

  1. Oba śliczne! :D Ja w tym roku piję w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jaki makijaż sylwestrowy dla jasnej blondynki o niebieskich oczach? Z góry dziękuję za odp.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu myślę, że ten pierwszy by Ci pasował, chyba, że masz delikatną urodę, to powinnaś wykorzystać delikatniejsze odcienie tych kolorów. Przygaszony fiolet powinien być ok:) do niebieskich oczu ładnie pasował będzie też makijaż złoto-brązowy / złoto-oliwkowy - ładnie wydobędzie kolor tęczówki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie masz sposoby na przyklejenie brokatu na cień? nie posiadam bazy pod cienie w żelu są prawdopodobnie takie , i jeszcze jedno pytanie, kiedy? nakładamy kredkę na oko? przed cieniem czy po

    OdpowiedzUsuń
  5. @gwiazdeczka: tak jak pisałam, możesz brokat przykleić np. na bezbarwny błyszczyk do ust ( tylko nie smaruj nim powieki bo zniszczysz sobie makijaż - nałóż trochę na zgięcie dłoni i zamocz w tym brokat. Co do kredki, to możesz nałożyć ja przed lub po aplikacji cienia w zależności jaki chcesz uzyskać efekt. Jeśli kredka ma być wyraźna to nałóż ją na cień, jeśli nałożysz najpierw kredkę a potem cień to po prostu ją rozetrzesz:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...