piątek, 17 czerwca 2011

Sleek Blush: Rose Gold

Wszyscy mają Sleeka, mam i ja ;) Przy okazji zakupu mojej pierwszej paletki, skusiłam się także na róż w odcieniu Rose Gold. I to właśnie o nim chciałam Wam powiedzieć kilka słów:)


Róż ma piękny koralowo-złoty odcień. Zawiera mnóstwo złotych drobinek, które dają na skórze efekt rozświetlenia. Przy tym nie jest to efekt brokatowy, a raczej piękna złota tafla;) Odcień jest piękny, ciepły, cukierkowy:)

W zależności od kąta padania światła, odcień jest bardziej różowy lub bardziej złoty. Lepiej będzie prezentował się na jasnych cerach, na mojej ciemnej karnacji tylko lekko się odznacza. Efekt rozświetlenia jest bardzo mocny, dlatego też lepiej sprawdzi się przy suchej cerze, a posiadaczki cery tłustej będą musiały pamiętać o ciągłym matowieniu cery. Kolor jest jak dla mnie zbyt delikatny, dlatego będę używać go we współpracy z innym różem:)

W opakowaniu znajduje się 8g produktu. Róż jest ważny 24 miesiące po otwarciu. Nie pyli się podczas nakładania także przypuszczam, że będzie dość wydajny. Na twarzy trzyma się dobrze, po kilku godzinach kolor trochę blednie, ale zostawia efekt ładnie rozświetlonych policzków.

Tak wygląda na buzi:
zdjęcie w świetle dziennym

zdjęcie z lampą błyskową

Dodatkowo swatche na ręce:


Prawda, że cudooo?;)


A Wy posiadacie jakieś sleekowe róże? Jesteście zadowolone? Ja na pewno skuszę się jeszcze na jakiś odcień, tylko tym razem w wersji matowej:)

+ BONUS:

Moja pierwsza paletka Sleek, Monaco z limitowanej serii Mediterranean:


Swatche & recenzja wkrótce!

Miłego dnia!

7 komentarzy:

  1. Ja nie posiadam Sleekowego, ale ten tutaj wygląda cudownie! Myślę, że skuszę się na niego, jak tylko zabraknie mi mojego PUPA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta druga paleta Sleeka, o którą pytałaś nazywa się Storm ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faajny róż :) A paletkę też mam, tylko czeka w domu rodzinnym, ale już jutro dorwę ją w swoje łapska :P

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety niemam nic ze sleek'a..
    ciekawa ta paletka, to czekam na recenzje i swatche :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten Gotta Glow i jestem z niego zadowolona, Twój też jest piękny!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wygląda ten róż! Będę miała na niego oko :) Z niecierpliwością czekam na recenzję tej wersji kolorystycznej paletki, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ochotę na róż ze sleeka :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...